بیشتر تمرکز فروشگاه نیلا روی فروش اینترنتی است . بنابراین قیمت محصولات خود را با سود کمتر و کف قیمت برای شما عزیزان در نظر گرفته است .
اسکراب صورت کلین یور اسکین اولاین EVELINE | اسکراب گوماج | حجم ۱۰۰ میل
۲۷۵,۰۰۰ تومان- پاکسازی عمیق منافذ پوست
- لایه برداری لایه مرده پوست
- روشن کننده
- ضد جوش
- ار بین برنده جوش زیر پوستی
- از بین برنده خشکی و زبری
- ایجاد پوستی شاداب
- قابض منافذ
- مناسب پوست های معمولی ، مختلط ، چرب و جوشدار
- حجم 100 میل
- محصول فرانسه
ژل میسلار شوینده گل رز اولاین EVELINE حجم ۱۵۰ میلی لیتر
۳۱۵,۰۰۰ تومان- مناسب انواع پوست خصوصا پوست های حساس
- فاقد الکل و پارابن
- قابل استفاده برای تمامی قسمت هایی صورت مانند چشم
- پاک کننده ملایم اما عمیق و موثر
- حاوی عصاره گل رز
- مرطوب کننده و ابرسان پوست
- دارای تاییده پزشکی اروپا
- ساخت فرانسه
- حجم 150 میلی لیتر
ژل شستشو ضد جوش اولاین مدل purifying حجم ۱۵۰ میلی لیتر
۳۱۵,۰۰۰ تومان- مناسب پوست مختلط و چرب
- فاقد الکل و نمک
- حاوی روغن درخت چای
- ضد جوش و آکنه
- التیام بخش التهابات و قرمزی پوست
- پاک کننده عمیق و موثر
- مرطوب نگه داشتن 24 ساعته پوست شما
- تنظیم کننده چربی پوست صورت
- مناسب تمامی قسمت های صورت مانند چشم ها و لب
- دارای تاییده پزشکی اروپا
- ساخت فرانسه
- حجم 150 میلی لیتر
درباره برند اِوِلاین
بیش از 35 سال است که ما به مشتریان خود لوازم آرایشی در لهستان و خارج از کشور عرضه می کنیم. ما به لطف کیفیت بالا و نوآوری محصولات ، اعتماد مشتریان را به دست آورده ایم.
- بیش از 300 لوازم آرایشی مخصوص مراقبت از صورت و بدن و بیش از 530 محصول آرایشی
محصولات آرایشی و بهداشتی Eveline در 6 قاره و در 70 کشور جهان حضور دارند و صادرات حدود 70 درصد از ارزش فروش را تشکیل می دهد. کشورهایی که بیشترین خریدار را دارند عبارتند از: اوکراین، بلاروس، کرواسی، صربستان، رومانی، امارات متحده عربی، بوسنی و هرزگوین و مجارستان.
صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار رقابتی است . موقعیت در بازار فروش با نوآوری، استفاده از تحقیقات انجام شده روی مواد خام ، پاسخ سریع به روندها و تغییر انتظارات مصرف کننده تعیین می شود . این امر مستلزم آن است که اگر میخواهیم به طور مؤثر به مصرفکنندگان وفاداری که سالها برند را میشناسند دست یابیم و گروه هدف خود را گسترش دهیم، باید سریع عمل کنیم . ما بر این باوریم که نوآوری ، نیروی محرکه موفقیت است، بنابراین، برای اینکه بتوانیم دائماً انتظارات مصرف کنندگان را برآورده کنیم، اولویت ما در درجه اول توسعه است – در سال های گذشته حدود 21 میلیون PLN در ارتقا توسعه تولید سرمایه گذاری کرده ایم و زیرساخت های لجستیکی و همچنین پایگاه انبار و مرکز تحقیق و توسعه نوسازی شده است.