کرم صورت آبرسان و ویتامین B5 هیالورون کلینیک اولاین EVELINE | انواع رنج سنی
- در دو رنج سنی متفاوت +40 و +50
- مناسب انواع پوست بخصوص پوست های حساس
- چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد
- آبرسان عالی به دلیل وجود هیالورونیک اسید
- بیضی صورت را کاملا بازگردانی می کند
- خنثی کردن رادیکال های آزاد جهت جلوگیری از پیری و سرطان پوست
- حجم 50 میلی لیتر
کرم درخشان کننده و آرام بخش مای بیوتی اکسیر اولاین
سرم صاف کننده و درخشان کننده صورت مای بیوتی اکسیر MY BEAUTY ELIXIR اولاین EVELINE
تونر سبز اولاین حاوی مواد معدنی حجم ۴۰۰ میلی لیتر
سرم کافئین اولاین eveline حجم ۳۰ میلی لیتر
سرم لایه بردار گلیکولیک اسید ۳ درصد اولاین حجم ۱۸ میلی لیتر
میسلار ضد چروک اولاین مدل GOLD LIFT EXPERT حجم ۵۰۰ میلی لیتر
میسلار واتر گل رز اولاین EVELINE حجم ۴۰۰ میلی لیتر
- مناسب انواع پوست به خصوص پوست های حساس
- قابل استفاده برای صورت ، چشم ها و لب
- پاک کننده ارایش های ضد آب
- آبرسانی، نرم کنندگی و شادابی تمام روز
- مرطوب کننده و بازسازی کننده پوست شما
- کاهش التهاب و قرمزی پوست
- حاوی مواد ارگانیک و طبیعی
- حاوی عصاره گل رز و گالب
- کاهش چروک و خطوط ریز صورت
- حاوی مواد مغذی
- فاقد الکل
- دارای تاییده پزشکی
- حجم 400 میلی لیتر
- ساخت مجارستان
تونر لایه بردار اولاین مدل CLEAN SHOT حجم ۲۰۰ میلی لیتر
تونیک بازسازی کننده اولاین مدل clean shot حجم ۲۰۰ میلی لیتر
تونر آبرسان اولاین مدل CLEAN SHOT حجم ۱۵۰ میلی لیتر
درباره برند اِوِلاین
بیش از 35 سال است که ما به مشتریان خود لوازم آرایشی در لهستان و خارج از کشور عرضه می کنیم. ما به لطف کیفیت بالا و نوآوری محصولات ، اعتماد مشتریان را به دست آورده ایم.
- بیش از 300 لوازم آرایشی مخصوص مراقبت از صورت و بدن و بیش از 530 محصول آرایشی
محصولات آرایشی و بهداشتی Eveline در 6 قاره و در 70 کشور جهان حضور دارند و صادرات حدود 70 درصد از ارزش فروش را تشکیل می دهد. کشورهایی که بیشترین خریدار را دارند عبارتند از: اوکراین، بلاروس، کرواسی، صربستان، رومانی، امارات متحده عربی، بوسنی و هرزگوین و مجارستان.
صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار رقابتی است . موقعیت در بازار فروش با نوآوری، استفاده از تحقیقات انجام شده روی مواد خام ، پاسخ سریع به روندها و تغییر انتظارات مصرف کننده تعیین می شود . این امر مستلزم آن است که اگر میخواهیم به طور مؤثر به مصرفکنندگان وفاداری که سالها برند را میشناسند دست یابیم و گروه هدف خود را گسترش دهیم، باید سریع عمل کنیم . ما بر این باوریم که نوآوری ، نیروی محرکه موفقیت است، بنابراین، برای اینکه بتوانیم دائماً انتظارات مصرف کنندگان را برآورده کنیم، اولویت ما در درجه اول توسعه است – در سال های گذشته حدود 21 میلیون PLN در ارتقا توسعه تولید سرمایه گذاری کرده ایم و زیرساخت های لجستیکی و همچنین پایگاه انبار و مرکز تحقیق و توسعه نوسازی شده است.