بیشتر تمرکز فروشگاه نیلا روی فروش اینترنتی است . بنابراین قیمت محصولات خود را با سود کمتر و کف قیمت برای شما عزیزان در نظر گرفته است .
کرم صورت آبرسان و ویتامین B5 هیالورون کلینیک اولاین EVELINE | انواع رنج سنی
ژل کرم آبرسان و آرام بخش کلاژن آلوئه ورا اولاین EVELINE
ژل آبرسان و مات کننده صورت کلاژن آلوئه ورا اولاین EVELINE
کرم درخشان کننده و آرام بخش مای بیوتی اکسیر اولاین
سرم صاف کننده و درخشان کننده صورت مای بیوتی اکسیر MY BEAUTY ELIXIR اولاین EVELINE
کرم ۳ روغن اولاین EVELINE | کرم تغذیه کننده اولاین | حجم ۵۰ میلی لیتر
تونر سبز اولاین حاوی مواد معدنی حجم ۴۰۰ میلی لیتر
سرم کافئین اولاین eveline حجم ۳۰ میلی لیتر
سرم لایه بردار گلیکولیک اسید ۳ درصد اولاین حجم ۱۸ میلی لیتر
ژل شستشو الوئه ورا اولاین eveline حجم ۱۵۰ میلی لیتر
میسلار ضد چروک اولاین مدل GOLD LIFT EXPERT حجم ۵۰۰ میلی لیتر
کرم ضد چروک و مرطوب کننده اولاین حجم ۵۰ میلی لیتر
- مناسب پوست چرب و مختلط و معمولی
- مناسب سنین 40 سال به بالا
- حاوی عصاره چای سبز
- ضد چروک و پیری
- دارای عصاره روغن بادام شیرین و چای
- مرطوب کننده و نرم کننده پوست
- حاوی علف لیمو و میکرو جلبک
- تسکین دهنده و ارام بخش قرمزی پوست
- محو کردن لک پوست
- شاداب و روشن کننده پوست
- نشانه های اکنه را از بین می برد
- تنظیم کننده ترشح و چربی پوست
- مات کننده و ضد براقیت پوست
- حاوی مواد طبیعی ارگانیک
- مناسب به عنوان پایه و زیر ساز آرایش
- حجم 50 میلی لیتر
- ساخت فرانسه
درباره برند اِوِلاین
بیش از 35 سال است که ما به مشتریان خود لوازم آرایشی در لهستان و خارج از کشور عرضه می کنیم. ما به لطف کیفیت بالا و نوآوری محصولات ، اعتماد مشتریان را به دست آورده ایم.
- بیش از 300 لوازم آرایشی مخصوص مراقبت از صورت و بدن و بیش از 530 محصول آرایشی
محصولات آرایشی و بهداشتی Eveline در 6 قاره و در 70 کشور جهان حضور دارند و صادرات حدود 70 درصد از ارزش فروش را تشکیل می دهد. کشورهایی که بیشترین خریدار را دارند عبارتند از: اوکراین، بلاروس، کرواسی، صربستان، رومانی، امارات متحده عربی، بوسنی و هرزگوین و مجارستان.
صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار رقابتی است . موقعیت در بازار فروش با نوآوری، استفاده از تحقیقات انجام شده روی مواد خام ، پاسخ سریع به روندها و تغییر انتظارات مصرف کننده تعیین می شود . این امر مستلزم آن است که اگر میخواهیم به طور مؤثر به مصرفکنندگان وفاداری که سالها برند را میشناسند دست یابیم و گروه هدف خود را گسترش دهیم، باید سریع عمل کنیم . ما بر این باوریم که نوآوری ، نیروی محرکه موفقیت است، بنابراین، برای اینکه بتوانیم دائماً انتظارات مصرف کنندگان را برآورده کنیم، اولویت ما در درجه اول توسعه است – در سال های گذشته حدود 21 میلیون PLN در ارتقا توسعه تولید سرمایه گذاری کرده ایم و زیرساخت های لجستیکی و همچنین پایگاه انبار و مرکز تحقیق و توسعه نوسازی شده است.