کرم درخشان کننده و آرام بخش مای بیوتی اکسیر اولاین
کرم ۳ روغن اولاین EVELINE | کرم تغذیه کننده اولاین | حجم ۵۰ میلی لیتر
سرم صاف کننده و درخشان کننده صورت مای بیوتی اکسیر MY BEAUTY ELIXIR اولاین EVELINE
ژل شستشو زغال اولاین حجم ۱۵۰ میلی لیتر
میسلار واتر گل رز اولاین EVELINE حجم ۴۰۰ میلی لیتر
- مناسب انواع پوست به خصوص پوست های حساس
- قابل استفاده برای صورت ، چشم ها و لب
- پاک کننده ارایش های ضد آب
- آبرسانی، نرم کنندگی و شادابی تمام روز
- مرطوب کننده و بازسازی کننده پوست شما
- کاهش التهاب و قرمزی پوست
- حاوی مواد ارگانیک و طبیعی
- حاوی عصاره گل رز و گالب
- کاهش چروک و خطوط ریز صورت
- حاوی مواد مغذی
- فاقد الکل
- دارای تاییده پزشکی
- حجم 400 میلی لیتر
- ساخت مجارستان
اسکراب صورت کلین یور اسکین اولاین EVELINE | اسکراب گوماج | حجم ۱۰۰ میل
میسلار و تونر نارگیل اولاین حجم ۵۰۰ میلی لیتر
کرم مجیک لیفت MAGIC LIFT اولاین حجم ۵۰ میلی لیتر
فوم شستشو صورت نارگیل اولاین حجم ۱۵۰ میلی لیتر
فوم شستشو صورت BEAUTY & GLOW اولاین حجم ۱۵۰ میلی لیتر
ژل شستشو صورت کلین یور اسکین آبی اولاین حجم ۱۵۰ میلی لیتر
ژل شستشو صورت ۸ در ۱ اولاین حجم ۱۵۰ میلی لیتر
سرم مولتی پپتاید اولاین | ضد چروک و جوانساز | حجم ۳۰ میلی لیتر
سرم کافئین اولاین eveline حجم ۳۰ میلی لیتر
سرم لایه بردار گلیکولیک اسید ۳ درصد اولاین حجم ۱۸ میلی لیتر
کرم دور چشم الوئه ورا اولاین | ORGANIC ALOE | حجم ۲۰ میلی لیتر
درباره برند اِوِلاین
بیش از 35 سال است که ما به مشتریان خود لوازم آرایشی در لهستان و خارج از کشور عرضه می کنیم. ما به لطف کیفیت بالا و نوآوری محصولات ، اعتماد مشتریان را به دست آورده ایم.
- بیش از 300 لوازم آرایشی مخصوص مراقبت از صورت و بدن و بیش از 530 محصول آرایشی
محصولات آرایشی و بهداشتی Eveline در 6 قاره و در 70 کشور جهان حضور دارند و صادرات حدود 70 درصد از ارزش فروش را تشکیل می دهد. کشورهایی که بیشترین خریدار را دارند عبارتند از: اوکراین، بلاروس، کرواسی، صربستان، رومانی، امارات متحده عربی، بوسنی و هرزگوین و مجارستان.
صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار رقابتی است . موقعیت در بازار فروش با نوآوری، استفاده از تحقیقات انجام شده روی مواد خام ، پاسخ سریع به روندها و تغییر انتظارات مصرف کننده تعیین می شود . این امر مستلزم آن است که اگر میخواهیم به طور مؤثر به مصرفکنندگان وفاداری که سالها برند را میشناسند دست یابیم و گروه هدف خود را گسترش دهیم، باید سریع عمل کنیم . ما بر این باوریم که نوآوری ، نیروی محرکه موفقیت است، بنابراین، برای اینکه بتوانیم دائماً انتظارات مصرف کنندگان را برآورده کنیم، اولویت ما در درجه اول توسعه است – در سال های گذشته حدود 21 میلیون PLN در ارتقا توسعه تولید سرمایه گذاری کرده ایم و زیرساخت های لجستیکی و همچنین پایگاه انبار و مرکز تحقیق و توسعه نوسازی شده است.