بیشتر تمرکز فروشگاه نیلا روی فروش اینترنتی است . بنابراین قیمت محصولات خود را با سود کمتر و کف قیمت برای شما عزیزان در نظر گرفته است .
کرم صورت آبرسان و ویتامین B5 هیالورون کلینیک اولاین EVELINE | انواع رنج سنی
ژل کرم آبرسان و آرام بخش کلاژن آلوئه ورا اولاین EVELINE
کرم درخشان کننده و آرام بخش مای بیوتی اکسیر اولاین
سرم صاف کننده و درخشان کننده صورت مای بیوتی اکسیر MY BEAUTY ELIXIR اولاین EVELINE
کرم روز و شب ضد چروک قوی رتینول و جلبک دریایی اولاین EVELINE
کرم ۳ روغن اولاین EVELINE | کرم تغذیه کننده اولاین | حجم ۵۰ میلی لیتر
تونر سبز اولاین حاوی مواد معدنی حجم ۴۰۰ میلی لیتر
سرم کافئین اولاین eveline حجم ۳۰ میلی لیتر
سرم لایه بردار گلیکولیک اسید ۳ درصد اولاین حجم ۱۸ میلی لیتر
میسلار ضد چروک اولاین مدل GOLD LIFT EXPERT حجم ۵۰۰ میلی لیتر
میسلار واتر گل رز اولاین EVELINE حجم ۴۰۰ میلی لیتر
- مناسب انواع پوست به خصوص پوست های حساس
- قابل استفاده برای صورت ، چشم ها و لب
- پاک کننده ارایش های ضد آب
- آبرسانی، نرم کنندگی و شادابی تمام روز
- مرطوب کننده و بازسازی کننده پوست شما
- کاهش التهاب و قرمزی پوست
- حاوی مواد ارگانیک و طبیعی
- حاوی عصاره گل رز و گالب
- کاهش چروک و خطوط ریز صورت
- حاوی مواد مغذی
- فاقد الکل
- دارای تاییده پزشکی
- حجم 400 میلی لیتر
- ساخت مجارستان
تونر لایه بردار اولاین مدل CLEAN SHOT حجم ۲۰۰ میلی لیتر
روغن مو آرگان و کراتین اولاین Eveline حجم ۱۵۰میلی لیتر
درباره برند اِوِلاین
بیش از 35 سال است که ما به مشتریان خود لوازم آرایشی در لهستان و خارج از کشور عرضه می کنیم. ما به لطف کیفیت بالا و نوآوری محصولات ، اعتماد مشتریان را به دست آورده ایم.
- بیش از 300 لوازم آرایشی مخصوص مراقبت از صورت و بدن و بیش از 530 محصول آرایشی
محصولات آرایشی و بهداشتی Eveline در 6 قاره و در 70 کشور جهان حضور دارند و صادرات حدود 70 درصد از ارزش فروش را تشکیل می دهد. کشورهایی که بیشترین خریدار را دارند عبارتند از: اوکراین، بلاروس، کرواسی، صربستان، رومانی، امارات متحده عربی، بوسنی و هرزگوین و مجارستان.
صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار رقابتی است . موقعیت در بازار فروش با نوآوری، استفاده از تحقیقات انجام شده روی مواد خام ، پاسخ سریع به روندها و تغییر انتظارات مصرف کننده تعیین می شود . این امر مستلزم آن است که اگر میخواهیم به طور مؤثر به مصرفکنندگان وفاداری که سالها برند را میشناسند دست یابیم و گروه هدف خود را گسترش دهیم، باید سریع عمل کنیم . ما بر این باوریم که نوآوری ، نیروی محرکه موفقیت است، بنابراین، برای اینکه بتوانیم دائماً انتظارات مصرف کنندگان را برآورده کنیم، اولویت ما در درجه اول توسعه است – در سال های گذشته حدود 21 میلیون PLN در ارتقا توسعه تولید سرمایه گذاری کرده ایم و زیرساخت های لجستیکی و همچنین پایگاه انبار و مرکز تحقیق و توسعه نوسازی شده است.